مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

موضع گیری ترامپ خصمانه و نشان از دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ایران است

سید علی شاه‌چراغی امام‌جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: موضع‌گیری ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصمانه و نشان از عمق دشمنی رئیس‌جمهور آمریکا و عمق حماقت وی با این نهاد انقلابی دارد.

وی این موضع‌گیری آمریکا و ترامپ را از روی استیصال و درماندگی دانست و ادامه داد: این مخالفت بسیار روشن و طبیعی است چراکه ضربه و رنجی که دشمن ما از سپاه خورده و کشیده است خصومت بدی در دل دارند که این بار صریح آن را اعلام کردند.

امام‌جمعه شهرری بابیان اینکه آمریکا حداقل ده بار سیلی محکم از سپاه خورده است، تصریح کرد: سپاه با مدافعان حرم آمریکا را به خاک مذلت نشاند و باوجود تحریم‌های خصمانه و ظالمانه دشمن سازندگی را در کشور ادامه داد.

شاه‌چراغی آمریکا را رئیس همه تروریست‌های عالم معرفی کرد و گفت: آمریکا برای تجزیه و سرنگونی دولت‌های عراق و سوریه و شکستن مقاومت منطقه بیش از ۷ تریلیون دلار هزینه کرد ولی جز شکست و خواری چیزی نصیبشان نشد و بیش‌ازپیش خطر را حس کردند.

وی با اشاره به اینکه به جبران شکست‌های پی‌درپی ترامپ چند کار را انجام داد، اضافه کرد: در عوض این شکست‌های مفتضحانه خود سفارت آمریکا را از تلاویو به قدس منتقل کرد، بلندی‌های جولان را به اسرائیل بخشید و در ادامه نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع صریح گرفت و عقلای دنیا آن را نپذیرفتند و معتقد بودند مصیبت آن به خود ترامپ خواهد برگشت.

امام‌جمعه شهرری بابیان اینکه این حماقت در روز پاسدار و درزمانی که عزیزان سپاه و بسیج ما در حال کمک به سیل‌زدگان بودند اعلام شد، افزود: آمریکا به‌خوبی می‌داند و می‌فهمد که همین فرزندان سپاه تفنگداران آن‌ها را در خلیج‌فارس گروگان گرفتند و در طول این سال‌ها بارها چنین سیلی سختی از سپاه خورده و رسواشده‌اند.

شاه‌چراغی در ادامه با تبریک ایام و اعیاد مهم ماه شعبان ابراز داشت: ما برای ایام عاشورا کم نمی‌گذاریم و باید برای جشن‌های اهل‌بیت(ع) به‌خصوص نیمه شعبان سنگ تمام بگذاریم چراکه زنده‌بودن عاشورا مدیون مهدویت است و با برگزاری جشن‌های مردمی و حتی با زدن یک پرچم بر سر در خانه‌مان این ایام را گرامی بداریم.

وی با اشاره به استان‌های سیل‌زده یادآور شد: در مرحله اول انصافاً مردم و نیروهای مسلح به‌خوبی به کمک دولت در رسیدگی به مناطق سیل‌زده آمدند که ماشین‌های صف‌کشیده برای کمک زمان جنگ را برای من تداعی کرد که امیدوارم در مرحله سخت‌تر برای ساختن و تعمیر خانه‌های استان خوزستان که تهران معین آن اعلام‌شده تا سکونت، آرامش و امنیت آخرین فرد اقدام شود.

در پایان نماز جمعه این هفته مردم قدرشناس شهرری با راهپیمایی گسترده خود حمایت خود از سپاه و محکومیت اقدام آمریکای جنایتکار را با شعارهای کوبنده خود و قرائت قطعنامه اعلام داشتند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.