مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین گشایش کتابخانه امام صادق(ع) در روز جوان

به گزارش  انعکاس ری ؛ مسئول مراکز فرهنگی شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به نیاز اهالی شهر به ویژه جوانان و نوجوانان شهر، دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق ( ع) جانمایی و تجهیز شد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک هریک با اهدای یکصد جلد کتاب و در مجموع ۶۰۰ جلد کتاب در غنی سازی این‌مجموعه سهیم شدند.

حکمت افزود:  اکنون فاز اول این کتابخانه با بیش از ۲ هزار جلد کتاب به بهره برداری رسید که بخش قابل توجهی از کتاب های این کتابخانه پس از شهردار و اعضای شورای اسلامی از سوی خیرین اهداء شده است.

وی افزود:  کتابخانه امام صادق(ع) علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه سرانه کتابخانه ای شهر، به دنبال آن هستیم که فاز دوم کتابخانه امام صادق( ع)در قالب کتاب های کمک آموزشی و رسانه های تصویری را به بهره برداری برسانیم.

مسئول مجتمع های فرهنگی شهر کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.