مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توسعه برنامه های فرهنگی و هنری در بخش قلعه از توابع شهرستان ری

به گزارش انعکاس ری ، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در دیدار با حجت الاسلام «محمد تقی بهرامی» امام جمعه بخش قلعه نو بر ضرورت ایجاد شورای فرهنگ عمومی در این بخش تاکید کرد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد قانونی و سیاست گذار در بخش فرهنگ، می تواند گام های موثری در پیشبرد اهداف فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی بردارد.

وی با اشاره به اهمیت و جمعیت ساکن در بخش قلعه نو و لزوم گسترش برنامه های فرهنگی، از تعیین نماینده و رابط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش خبر داد و یادآور شد: پیگیری و انجام برنامه هایی از جمله نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری توسط نماینده این اداره پیگیری و اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری همچنین در دیدار جداگانه ای با «علیرضا صادقی» بخشدار قلعه نو، بر همکاری دو جانبه برای توسعه فرهنگ و هنر تاکید کرد و استفاده از ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها برای مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را خواستار شد.

«علیرضا صادقی» بخشدار قلعه نو نیز ضمن تاکید بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی، آمادگی مجموعه بخشداری قلعه نو  برای همکاری متقابل را اعلام کرد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه