مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مهارت های اجتماعی 5 هزار دانش آموز منطقه 20 افزایش یافت

به گزارش انعکاس ری ؛ فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: با توجه به ضرورت مباحث اجتماعی، شهرداری سالهاست که این مباحث را در دستور کار قرار داده و پروژه های متفاوت ومتنوعی را در قالب فعالیت های فرهنگی به اجرا درآورده است.

افشار افزود: علاوه بر شهرداری، مابقی دستگاه ها، ادارات و نهادها نیز بایستی تکلیف مشخصی در این خصوص تدوین کنند تا فعالیت مدیریت شهری نیز در قالب تربیت شهروند مسئول ملموس تر شود.

وی اجرای طرح آموزش های مهارتی در مدارس را ابتکار ارزشمندی برشمرد و گفت: دانش آموزان به عنوان اثرگذارترین قشر جامعه، بهترین گزینه برای ارائه آموزش های هدفمند و مهارتی هستند.

شهردار منطقه 20 گفت: اصول اخلاقی، دینی و مذهبی غنی ترین منبع برای رشد و ارتقاء مهارت های اجتماعی به شمار می روند و حرکت در این مسیر موجب کسب و تقویت مهارت های فردی، اجتماعی و خانوادگی خواهد شد.

بر اساس این گزارش دوره آموزش مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی ویژه دانش آموزان دختر، از دی تا اسفند ماه سال گذشته در قالب کارگاه های تبادل نظر در مدارس ویژه دانش آموزان و والدین آنها به همت اداره بانوان معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 20 به اجرا درآمده است.

این سلسله آموزش ها در 120 دوره با عناوین مدیریت استرس، اوقات فراغت، تاب آوری، هوش اجتماعی، عزت نفس و اعتماد به نفس، تکنیک های ارتباط موثر برگزار و 10 هزار نفرساعت آموزش های مهارتی به 5 هزار دانش آموز دختر و والدین آنها ارائه شد.

جلسه اختتامیه “آموزش مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی” که با حضور شهردار و تعدادی از مدیران ارشد منطقه 20 و منتخبین دانش آموزان، معلمان و تیم عملیاتی این طرح در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد با قدردانی از دانش آموزان برگزیده این طرح پایان گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.