مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فراخوان همایش دانش آموزان دوچرخه سوار در شهرری

 به گزارش انعکاس ری ؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت:  به منظور ترویج  حمل و نقل پاک  و ترغیب شهروندان برای استفاده از دوچرخه، همایش بزرگ دوچرخه سواری در مسیری به طول 5 هزار متر طول برگزار خواهد شد.

ریاضی  با اشاره به اینکه برگزاری همایش های دوچرخه سواری همواره از اولویت های  مدیریت شهری  منطقه ۲۰ بوده است و در مناسبت های مختلف میزبان همایش های شهروندی بوده ایم، افزود: این بار این همایش ورزشی به صورت متفاوت و با حضور۱۵۰ دانش آموز دوچرخه سوار پایه دبیرستان برگزار خواهد شد، که از سوی  شهرداری منطقه ۲۰ مجهز به کلاه ایمنی و دوچرخه شده اند.

وی ادامه داد:  شهروندان  علاقه مند می توانند با مراجعه به بوستان ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ واقع  در خیابان سلمان فارسی برای شرکت در این همایش  ثبت نام کنند.

ریاضی با اشاره به اینکه این همایش از بوستان ترافیک آغاز می‌شود، گفت: دوچرخه سواران از خیابان سلمان فارسی، میدان هادی ساعی، میدان  شهید مدرس، خیابان شهید فدایی و ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) عبور می کنند و در نهایت با طی 5 هزار مترطول مسیر، در بوستان ترافیک برای تقدیر از نفرات برتر تجمع می کنند.

بر اساس این گزارش همایش بزرگ دانش آموزان دوچرخه سوار ۹ صبح روز سه شنبه سوم اردیبهشت با مشارکت دانش آموزان و شهروندان شهر ری در بوستان ترافیک شهرداری منطقه ۲۰  برپا می شود و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 96029495 تماس بگیرند.

مسير همايش

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه