مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فعالیت های ورزش همگانی شهرری در سال 98 کلید خورد

به گزارش  انعکاس ری ؛ فرهاد افشار درجمع شهروندان ورزش دوست شهرری در فرهنگسرای ولاء،گفت: ترغیب شهروندان به فعالیت های ورزش همگانی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه ۲۰ است تا با ترویج فرهنگ ورزش همگانی، مشکلات ناشی از کم تحرکی را در جامعه به حداقل برسانیم.

افشارفعالیت ایستگاه های تندرستی، پویش دوشنبه های ورزشی و خیابان ورزش را از جمله طرح های تفریحی- ورزشی مدیریت شهری برشمرد و افزود: تغییرسبک زندگی و کم تحرکی، سلامت جامعه شهری را به خطر انداخته و باعث بروز آسیب های جسمی در افراد شده است که ترویج ورزش همگانی مهمترین راهکار برای رفع این دغدغه به شمار می رود.

وی به ظرفیت چهره های ورزشی شهرری اشاره کرد و گفت: ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی شهرری دارای وجهه مردمی هستند که استفاده از این پتانسیل، در جلب مشارکت شهروندان و حضور بیشتر آنها در فعالیت های ورزشی اثرگذاراست.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: ارتقاء سلامت جسمی و ترویج نشاط و پویایی بیش از پیش در جامعه شهری از مهمترین اهداف برنامه های ورزشی مدیریت شهری است که امیدواریم شهروندان با مشارکت و حضور بیشتر، مدیریت شهری منطقه 20 را یاری کنند.

بر اساس این گزارش فعالیت های تفریحی- ورزشی منطقه 20 همزمان با دیگر مناطق 22 گانه شهر تهران با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، پیشکسوتان ورزشی شهرری، چهره های ورزشی شهرری، دبیر هیئت کانون پیشکسوتان، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرری و مربیان ورزشی در فرهنگسرای ولاء و نواخته شدن زنگ تحرک ایستگاه های تندرستی آغاز شد.

این برنامه با تقدیر از مربیان ایستگاه های تندرستی، نجف علی کوهی جانباز 70 درصد و قهرمان ملی ویلچررانی به پایان رسید.

گفتنی است پویش دوشنبه های ورزشی هر هفته از ساعت 7:30 تا 8:30 در فرهنگسرای ولاء دایر است و شهروندان ورزش دوست می توانند از این فعالیت ورزشی استفاده کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.