مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

به نام استعدادیابی از کودکان و نوجوانان باقرشهر ،کلاهبرداری میشد!

رییس کلانتری باقرشهر در گفت و گو با خبرنگار ما ،بالا بودن سطح مهارت های فردی و اجتماعی اعضای خانواده بخصوص کودکان و نوجوان را از ضرورت های رسیدن به یک خانواده ایده آل دانست و گفت متاسفانه شاهد هستیم برخی از افراد سودجو با مراجعه به کودکان و نوجوانان و ارائه توضیحاتی سعی در وارد کردن آنها به برخی گروه ها یا عرصه هایی دارند که قطعا با مصلحت های خانوادگی و اجتماعی مغایرت دارد. ما باید به فرزندانمان قدرت “نه “گفتن و علت خواستن برای انجام رفتار یا عملی را بیاموزیم.  فرزندان ما باید بیاموزند مرز اعتماد و بی اعتمادی به افرادی که شناختی به آنها نداریم علامت سوالی است که باید پاسخ آن را از خانواده بشوند و با تایید خانواده اعتماد کنند. سرگرد آقا زاده رییس کلانتری باقرشهر در ادامه با اشاره به ثبت نام فردی از میان کودکان ۷ الی ۱۲ ساله برای استعدا یابی ورزشی به خصوص فوتبال گفت :در روزهای گذشته شاهد بودیم فردی با ثبت نام کودکان زیر 12 سال در خیابان و یا رو به روی برخی مدارس جهت استعداد یابی تحت پوشش یک موسسه فرهنگی ورزشی   و معرفی به برنامه ستاره سازان که هم اکنون از شبکه ۳ پخش میشود اقدام به تشکیل بانک اطلاعاتی و تکمیل فرم توسط این کودکان و نوجوان کرده است که در همان روزهای نخستین ًضمن جلوگیری از فعالیت وی، نسبت به تایید صحت اسنادی وی اقدام و همچنین ادعای وی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد هیچ ارتباطی با این برنامه نداشته است.

 

و این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح درحال بررسی است . آقازاده در ادامه از شهروندان خواست تا نحوه ارتباط و میزان اعتماد فرزندان خود را با افراد غریبه به ایشان آموزش دهند و در صورت مشاهده مواردی از این قبیل در اسرع وقت با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۵۰ یا ۱۱۰تماس و به ما اطلاع رسانی کنند . خدمت ما به شهروندان تامین امنیت و آسایش آنهاست و در این راستا تمام همت ما با نیت صادقانه در طبق اخلاص برای تک تک شهروندان است .

 

گفتنی است برنامه ستاره سازان برنامه استعدادیابی کودکان و نوجوانان برای رشته ورزشی فوتبال است که در حال حاضر از شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی درحال پخش است و توسط قهرمانان ملی  همچون خداداد عزیزی مدیریت می شود. متاسفانه فردی با جعل این عنوان اقدام به ثبت نام کودکان و نوجوانان باقرشهر برای جهت استعداد یابی ورزشی کرده بود که با هوشیاری سربازان گمنام  امام عصر عج و دیگر خادمان شما،جلوی فعالیت ایشان گرفته شد و به مراجع قانونی معرفی شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه