مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توسعه بادبادک گونه جامعه نتیجه مطلوبی ندارد

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار داشت: اهمیت مسائل اجتماعی به گونه‌ای است که این موضوع از دغدغه‌های مورد توجه مقام معظم رهبری محسوب می شود و این امر بیانگر فعالیت گسترده در این حوزه است.
وی با بیان اینکه توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی باید در تمامی حوزه ها از اولویت ها باشد، گفت: این مقوله باید از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مدیران به ویژه فعالان این حوزه محسوب شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: مباحث فرهنگی و اجتماعی از مهمترین نکات مورد توجه دشمنان بوده و با راه انداختن جنگ نرم در صدد ایجاد آسیب‌های جبران ناپذیری در جامعه هستند.
وی با بیان اینکه مناسبت‌های مذهبی ظرفیت‌های گسترده‌ای برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شوند، گفت: هر مناسبت یک بستر برای حرکت فرهنگی، اصلاح رویکردها و حساس کردن مردم برای مشارکت بهتر و بیشتر در ساختن کشور به شمار می‌رود.
جمالی پور یادآور شد: فضای مجازی و تکنولوژی در حال تبدیل شدن به خطر و فرصت است، اگر بسترهای فرهنگی مناسب و درستی به کار گرفته شود، آن تهدید به فرصت برای جامعه تبدیل خواهد شد.
وی عنوان کرد: غفلت از مسائل فرهنگی و اجتماعی سبب بروز مشکلات و معضلات عدیده ای برای جامعه خواهد شد که بر همین اساس توجه به مقوله فرهنگ و اجتماع موجب شکوفایی بسترهای مناسب در این حوزه می شود.
فرماندار ری اضافه کرد: جامعه سالم و پویا بر اساس بسترهای فرهنگی و اجتماعی مناسب شکل می‌گیرد، باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تربیت فرهنگی و اجتماعی همراه با رشد علمی انجام می شود، یادآور شد: متاسفانه آموزش و پرورش امروزه تربیت فرهنگی و اجتماعی مناسبی را ندارد و تنها مقوله علمی را مدنظر قرارر می دهد که باید این روش اصلاح شود.
جمالی پور با اشاره به اینکه تقویت مسائل فرهنگی و اجتماعی به نفع جامعه است، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های خود را برای تولید آسیب در بخش فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته اند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.
شهرستان ری با یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه