مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از 2 تن عسل تقلبی در خاوران کشف شد

فاطمه تاجیک   با بیان اینکه این واحد غیرمجاز در شرایط کاملا غیربهداشتی اقدام به تهیه و بسته بندی عسل می کرد، : اظهار داشت: بازرسان شبکه بهداشت بر اساس گزارشات مردمی و پیگیری های صاحب برند اصلی توانستند این کارگاه غیر مجاز را کشف و با حکم قضایی پلمب کنند.
وی افزود: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان ری با همکاری ماموران نیروی انتظامی، 540 کیلوگرم شربت قند(شهد)، مقدار قابل توجهی درب شیشه های عسل تاریخ تولید و مصرف دار، مواد رنگی غیر مجاز صنعتی، برچسب شرکت های معتبر، جوهر لیمو و اسانس عسل از این کارگاه غیر مجاز کشف کردند.
تاجیک اضافه کرد: صاحب اصلی کارگاه هنگام حضور بازرسان از پشت بام کارگاه گریخت ولی سه کارگر اهل افغانستان شاغل در این کارگاه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تاکید کرد: فعالیت بدون مجوز، عدم رعایت بهداشت محیط و فردی و استفاده از مواد و وسایل غیرمجاز ازجمله تخلفاتی بود که در این واحد مشاهده شد.
تاجیک عنوان کرد: کارشناسان شبکه بهداشت بطور دقیق همه روزه از مراکز و کارگاه بازدید کرده و کوچکترین مورد مشکوکی را که مشاهده کنند با گرفتن اخذ مجوز از مقامات قضایی، اقدام به توقیف و پلمب آن کارگاه خواهند کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.