مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از 2 تن عسل تقلبی در خاوران کشف شد

فاطمه تاجیک   با بیان اینکه این واحد غیرمجاز در شرایط کاملا غیربهداشتی اقدام به تهیه و بسته بندی عسل می کرد، : اظهار داشت: بازرسان شبکه بهداشت بر اساس گزارشات مردمی و پیگیری های صاحب برند اصلی توانستند این کارگاه غیر مجاز را کشف و با حکم قضایی پلمب کنند.
وی افزود: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان ری با همکاری ماموران نیروی انتظامی، 540 کیلوگرم شربت قند(شهد)، مقدار قابل توجهی درب شیشه های عسل تاریخ تولید و مصرف دار، مواد رنگی غیر مجاز صنعتی، برچسب شرکت های معتبر، جوهر لیمو و اسانس عسل از این کارگاه غیر مجاز کشف کردند.
تاجیک اضافه کرد: صاحب اصلی کارگاه هنگام حضور بازرسان از پشت بام کارگاه گریخت ولی سه کارگر اهل افغانستان شاغل در این کارگاه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تاکید کرد: فعالیت بدون مجوز، عدم رعایت بهداشت محیط و فردی و استفاده از مواد و وسایل غیرمجاز ازجمله تخلفاتی بود که در این واحد مشاهده شد.
تاجیک عنوان کرد: کارشناسان شبکه بهداشت بطور دقیق همه روزه از مراکز و کارگاه بازدید کرده و کوچکترین مورد مشکوکی را که مشاهده کنند با گرفتن اخذ مجوز از مقامات قضایی، اقدام به توقیف و پلمب آن کارگاه خواهند کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه