مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

202 میلیارد تومان برای طرح های راهسازی ری هزینه شد

علیرضا نادریان اظهار داشت : 167 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم تعریض و بهسازی کمربندی دوم تهران حد فاصل 2دوراهی کارخانه سیمان تا روستای دورسون آباد به طول 12 کیلومتر و 35 میلیارد تومان برای تعریض اتوبان تهران ـ قم حد فاصل روستای تقی آباد تا حرم مطهر امام خمینی(ره) به طول 13 کیلومتر هزینه شده است.
وی بهسازی و نوسازی آسفالت جاده قدیم قم، تکمیل فازهای کمربندی دوم تهران و تعریض اتوبان تهران ـ قم حد فاصل تقی آباد تا حرم امام راحل را از طرح اولویت دار امسال برشمرد و یادآور شد: برای تکمیل این طرح ها 237 میلیارد تومان بودجه نیاز است.
نادریان با بیان اینکه فاز اول تعریض کمربندی دوم تهران از سال 86 آغاز شده است عنوان کرد: این طرح یکی از مطالبات اصلی مردم است که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 77 میلیارد تومان نیز برای تکمیل آن نیاز است.
وی تصریح کرد: تکمیل طرح کمربندی دوم به دلیل تردد زیاد و اتصال جاده های امام رضا(ع) و ورامین به اتوبان تهران ـ قم و جاده قدیم قم از اهمیت ویژه برخوردار است که باید امسال به بهره برداری برسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه