مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شورا نماد رشد سیاسی و اجتماعی جامعه است

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر با گرامیداشت روز ملی شورای اسلامی ،نهاد مردمی شوراها را یکی از یادگارهای عالی و توصیه های محقق شده امام راحل (ره) دانست و گفت:وجود شوراها نماد رشد سیاسی و اجتماعی شهرها و روستاها هستند.

حضور تفکر جمعی و‌شورایی مردم در مدیریت شهری تبلور و مصداق آیه شریفه “وامرهم شورا و بینهم” است.در بررسی تطور و پیشینه مدیریت باقرشهر می بینیم که شورای متخصص و‌کاردان توانسته است اتفاقهای خوبی را در شهر رقم بزند که اولین حاصل آن عمران و آبادانی شهر است. وی با تبریک این روز ملی به شوراهای اسلامی در ادامه افزود:الحمدالله در این دوره از شوراهای اسلامی باقرشهر با وجود افراد صاحب نظر و کاردان و تشکیل کمیته های تخصصی در شورای اسلامی شاهد نگاه کارشناسی و کارکردی در نظارت های مدیریت شهری هستیم که موجب اعتلای هدف گذاری و اجرای تصمیم گیری های شهری است.

علیرضا ناصری پور در ادامه با تقدیر از فعالیت و نظارت هوشمند و دقیق شورای اسلامی باقرشهر ابراز امیدواری کرد در سایه حضور این تفکر جمعی و شورایی شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش باقرشهر باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه