مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فراخوان دوره های آموزشی گل و گیاه ویژه بهار در منطقه 20/ برپایی کارگاه های تغذیه سالم ویژه ماه رمضان

به گزارش انعکاس ری ؛ با هدف استفاده از دانش روز و فناوری های نوین و به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان در زمینه پرورش و نگهداشت گیاهان همزمان با فصل بهار دوره های آموزشی با عناوین گیاهان آپارتمانی ، سبزیکاری ، پرورش قارچ ، کشت زعفران ، باغ شیشه ای ، آفات و بیماریهای گیاهی به صورت تئوری و عملی به صورت رایگان برگزار می شود و شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان آموزشی بهره مند شوند.

با توجه به تقارن دوره های آموزشی فصل بهار و ماه رمضان، کارگاه های آموزشی ویژه این ماه مبارک با رویکرد تغذیه سالم در ماه رمضان نیز از سوی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 اجرا می شود.

در این مرکز علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی ،نگهداری و تکثیر گیاهان، مشاوره گیاهپزشکی برای معاینه و درمان گونه های گیاهی بیمار نیز در آزمایشگاه تخصصی این مرکز تحقیقاتی انجام می شود.

شهروندان می توانند برای ثبت نام به  مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 واقع در شهرری بعد از چهار راه چشمه علی، بزرگراه شهید کریمی، جنب پل امام علی (ع) ، بوستان فجر و  همچنین خیابان 13 آبان انتهای خیابان شهید عنایتی مرکز تحقیقات فضای سبز مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 96025949 و 96029547 تماس بگیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه