مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری کهریزک به کمپین محله دسترس پذیر پیوست

به گزارش  انعکاس ری ؛ ناصر مصیبی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاکید شهردار کهریزک جهت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهر و پیرو جلسات برگزار شده در شهرستان ری پیرامون اهمیت و ضرورت این موضوع، مناسب سازی اماکن عمومی در اولویت برنامه های واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر افزود:در این جلسات ، ضرورت مناسب سازی اماکن عمومی از جمله ایستگاه های اتوبوس، بوستان های شهر، پارکینگ ها، توقفگاه ها ، ساختمان های فرهنگی و آموزشی و… مورد تاکید کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ری قرار گرفت که پیرو این جلسات، تشکیل کمپین محله دسترس پذیر و اجرای طرح مناسب سازی اماکن عمومی شهر برای دسترسی مناسب معلولان و افراد سالمند و کم توان آغاز شد.

مسئول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک افزود: تمامی پروژه های شهرداری در دوره مدیریت دوره پنجم تاکنون بر اساس رعایت اصول ایمنی و دسترسی مناسب افراد کم توان طراحی و احداث شده است که بوستان مشاهیر، مادر، کاملیا و بلوار شهید بهشتی نمونه بارز این طرح محسوب می شوند.

مصیبی خاطر نشان کرد: به منظور فرهنگسازی برای شهروندان و اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر جهت معرفی و ضرورت اجرای طرح مناسب سازی اماکن عمومی شهر، تمامی اقدامات شهرداری کهریزک  در قالب ساخت کلیپ و اطلاع رسانی عمومی در شبکه های اجتماعی انجام می شود .

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی تدابیر  و تمهیدات لازم جهت مناسب سازی ساختمان های اداری شهرداری، اماکن ورزشی ، بوستانی تازه تاسیس و… در فهرست اولویت های شهرداری کهریزک قرار گرفته است و این نهاد با پیوستن به کمپین محله دسترس پذیر در اجرای این طرح پیشگام خواهد بود    

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه