مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهسازی سیستم روشنایی بوستان شهید پاک نهاد

به گزارش  انعکاس ری ؛ وحید فروغی با اعلام این خبر گفت: بنا به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر بهسازی و مناسب سازی بوستان های سطح شهر، طرح تعمیر چراغ های روشنایی، برج های نوری و فنس زمین ورزشی بوستان شهید پاک نهاد در محله قاسم آباد کهریزک انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک در ادامه افزود: به منظور جلب رضایت اهالی و بهسازی بوستان عمومی شهر تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی مبلمان و تجهیزات بوستان شهید پاک نهاد واقع در خیابان هشتم و نهم محله قاسم آباد به اجرا درآمد و علاوه بر ارتقای امکانات رفاهی اهالی در این بوستان، ضریب امنیت بوستان نیز ارتقاء یافت.

وی اظهار داشت: در این عملیات که از سوی واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری به اجرا درآمد، تعمیر چراغ های روشنایی، مرمت فنس زمین چمن و بازسازی و تعمیر وسایل بدنسازی بوستان نیز در دستور کار نیروهای اجرایی قرار گرفت و در آستانه ماه مبارک رمضان این بوستان بزرگ شهر برای حضور شهروندان  در طول شب آماده سازی و مناسب سازی می گردد..

فروغی خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات، بهسازی سیستم روشنایی و مبلمان سایر بوستان های شهر نیز بر اساس اولویت اجرا می شود

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه