مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رفع موانع تولید اصلی ترین راهبرد فرمانداری ری در سال جاری

به گزارش انعکاس ری هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: فرمانداری ری با ایجاد کارگروه های مختلف در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات کارآفرینان شهرک ها و لکه های صنعتی این شهرستان گام بر می دارد.
وی با بیان اینکه شهرستان ری رتبه اول در بخش تولیدات صنعتی، صنایع تبدیلی و کشاورزی استان تهران را دارد، تاکید کرد: دستگاه های دولتی این شهرستان پیرو شعار سال باید در جهت رفع مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.
جمالی پور در ادامه به تحریم های ظالمانه و هدف قرار دادن اقتصاد کشور توسط دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بلندی درجهت ناکامی دشمن برای رسیدن به اهداف خود درجهت ضربه زدن به اقتصاد کشور می شود.
وی اضافه کرد: می توان با بسیج امکانات در جهت رفع دغدغه های تولید کنندگان از جمله تامین سرمایه در گردش، فرصت های مناسبی را برای صنعتگران کشور فراهم کنیم و بخشی از مشکلات جامعه امروز را بکاهیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و 10 هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاههای تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.