مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور ۷۴ خیر در ضیافت افطار مددجویان ندامتگاه شهرری

مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به نقش سازنده خیرین در فعالیت‌های زندانبانی اعم از آزاد سازی مددجویان، رسیدگی به وضعیت معیشت خانواده آنان و حمایت‌های عاطفی از مددجویان افزود: با دست‌های پر سخاوت این خیرین عزیز که با تعاملات شورای حل اختلاف استان صورت گرفت در سال گذشته شاهد دو مرحله آزاد سازی مددجویان زن در این ندامتگاه بودیم که اقدام یادماندنی بود.

دریانی رئیس شورای حل اختلاف استان نیز با بیان اینکه پرچم آزادسازی مددجویان در زندان‌ها را سخت در دستان خویش خواهیم فشرد از حضور خیرین و عملکرد آنان ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم با انگیزه جلب رضایت الهی و روحیه والای این خیرین شاهد رشد روز افزون شعار «بنی آدم اعضای یک پیکرند» باشیم.

حجت الاسلام خرمشاهی نیز به نمایندگی از خیرین حاضر در ندامتگاه گفت: دستگیری از نیازمندان، از الطاف الهی است و بنا به سفارشات، سنن الهی و آموزه‌های مذهبی در آن چه که با لطف و خواست درگاه احدیت مشمول دارایی و برکت در زندگی فرد فرد افراد جامعه می‌شود حق مستمندان و نیازمندان محفوظ است.

حاضران پس از افطار، از کارگاه‌های اشتغال و مهد کودک ندامتگاه شهر ری بازدید کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه