مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نخستین نشست رابطین روابط عمومی شهرداری منطقه 20 برگزار شد

به گزارش  انعکاس ری ؛ محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 در این نشست گفت: روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می‌سازد و در واقع سعی می‌نماید در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد.

 

محمد رضا پارسیان با اشاره به نقش مهم رابطین روابط عمومی اظهار داشت: رابطین روابط عمومی نواحی هفتگانه و معاونتهای مدیریت شهری منطقه 20 به عنوان بازوان اجرایی روابط عمومی منطقه نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارند.

 

وي با بيان اينكه رابطين خبري، نقش بسزايي در انتشار اخبار زيرمجموعه ايفا مي‌كنند، خاطرنشان كرد: رابطين منعكس‌كننده اخبار در واحدهاي تابعه هستند كه اگر اين امر به‌درستي انجام شود، بار مسئوليت همكاران ستادي در تهيه اخبار كاهش مي‌يابد و فعاليت‌هاي سازنده ديگري توسط همكاران ستادي در مجموعه شكل خواهد گرفت.

 

پارسیان بر توليد اخبار باكيفيت در روابط عمومي تأكيد كرد و گفت: برگزاري نشست‌هاي مستمر خبري رابطين روابط عمومي، تأثير بسزايي در بالا بردن اخبار توليدي داشته است.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ارائه تصویر شفاف و حقیقی از عملکرد مدیریت شهری شهرداری منطقه 20 و رصد مطالبات شهروندان و پاسخگویی به موقع و دقیق به این انتظارات را از مهمترین وظایف روابط  عمومی برشمرد.

 

گفتنی است؛ در ادامه این نشست کارگاه تخصصی روابط عمومی با حضور دکتر حمید شکری خانقاه استاد روابط عمومی و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با موضوع مدیریت استراتژیک در روابط عمومی برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.