مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشن گلریزان 172 میلیونی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

جشن حمایت از خانواده زندانیان و جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرری برگزار شد.

به گزارش انعکاس ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جشن که در تالار آسمان برگزار شد، کمک به هم نوع را یک مسئله دینی و اخلاقی واجب دانست و اظهار داشت: عده‌ای بر اثر اهمال‌کاری یا سهوا گرفتار زندان شده اند و خانواده‌های آن‌ها به علت نبود سرپرست سرگردان و در معرض خطرات جدی هستند و می‌توانیم با کمک به یک زندانی غیرعمد خانواده‌ای را از آسیب اجتماعی و گرفتاری‌های مختلف نجات دهیم.

وی با بیان اینکه کسانی که زمینه آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم می‌کنند حتما در ثواب بزرگی سهیم هستند، ادامه داد: با آزادی فرد گرفتار در زندان سرنوشت وی تغییر کرده و اگر از آزادی او خیری نصیب جامعه شود برای زمینه سازان این امر هم خیر و برکات منظور می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه مال دنیا چسبندگی عجیبی دارد و سخت از وجود انسان جدا می‌شود، افزود: بسیاری از سرمایه‌داران را می‌شناسیم که برای کار خیر وارد مکانی شده و نتوانسته از مال خود انفاق کنند و یک روز و یا چندی بعد دنیا را ترک کرده اند و ثروت آن‌ها به ورثه رسیده و گرفتاری‌ها و درگیری‌های بعدی دامن‌گیر خانواده آن‌ها شده است.

جمالی پور انفاق و بخشش را سعادتی دانست که نصیب هرکسی نمی‌شود و ابراز داشت: چنین فرصت‌هایی کم ایجاد می‌شود که بتوان زمینه یک آزادی یک زندانی بی گناه فراهم شود.

وی با بیان اینکه در دین ما روی این موضوع تأکید ویژه شده است، خاطرنشان کرد: به ازای هر ریال کمک ده‌ها برابر در زندگی یک خیر بر می‌گردد که قطعا بسیاری از شما این حس زیبا و شیرین را در زندگی خود بارها لمس کرده اید.

جشن حمایت از خانواده زندانیان با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، حجت‌الاسلام علی ملکوتی دادستان شهرستان ری، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و جمعی از خیران، نیکوکاران و فعالان اقتصادی در تالار آسمان برگزار شد که در پایان در مراسم گلریزان بالغ‌بر 172 میلیون تومان متعهد شدند و از این رقم چیزی در حدود 50 میلیون تومان نقدی در این جشن پرداخت شد.

فارس

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه