مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

47 کیلوگرم تریاک در شهرری کشف شد

به گزارش انعکاس ری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: با دریافت چندین مورد شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در شرق تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که این متهم به نام مهرداد به تازگی با همدستی تعدادی از خرده فروشان موادمخدر ضمن خرید تریاک از شهر‌های جنوبی کشور، قصد انتقال آن به تهران را دارد و تلاش دارد مواد مخدر مذکور را به وسیله سه دستگاه خودرو به تهران منتقل کند.
سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و گشت‌های شبانه روزی، در نهایت ماموران این یگان با رصد محور‌های ورودی شهر تهران موفق شدند سه خودروی متهمان را در محدوده عوارضی قم به تهران، شناسایی کنند و در یک عملیات ضربتی هر 6 قاچاقچی این پرونده را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل کند.
وی افزود: این متهمان در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر اعتراف و در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها 47 کیلوگرم تریاک که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضمیمه پرونده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهمان پرونده پس از اعتراف به جرایم خود، راهی دادسرا شدند و تحقیقات پیرامون شناسایی سایر همدستان متهمان، همچنان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.