مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جزئیات مراسم لیالی قدر در حرم مطهر امام راحل اعلام شد

مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی (ره) جزئیات مراسم لیالی قدر در حرم مطهر امام راحل را اعلام کرد.

به گزارش انعکاس ری ، حمید رضا سرمد سعیدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری در حرم مطهر امام راحل گفت: مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیا لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مؤمنان علی بن ابیطالب علیه السلام با حضور بیت شریف امام و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و برنامه عزاداری در شب‌های احیا در حرم مطهر امام راحل از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز و در ساعت ۲ بامداد به پایان می‌رسد.

وی با اعلام برنامه‌های شب نوزدهم ماه رمضان افزود: جمعه سوم خرداد ماه که با شب نوزدهم مصادف شده است حجتالاسلام سید ابراهیم هاشمیان به ایراد سخنرانی پرداخته و حاج احمد شربیانی مداح این مراسم است.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی (ره) در ادامه تصریح کرد: همچنین در شب بیست و یکم ماه رمضان روز یکشنبه ۵ خرداد حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری سخنران خواهد بود و حسین هوشیار به مداحی می‌پردازد.

سرمد سعیدی در ادامه به توضیح مراسم شب سوم پرداخت و گفت: مراسم مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان، دوشنبه ۷ خرداد توسط مهدی منصوری برگزار می‌شود.

وی از حضور اعضای بیت شریف امام راحل، مقامات کشوری و لشکری، خانواده‌های شهدا و اقشار مردم در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: مترو و شرکت اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام راحل تا پایان مراسم می‌باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.