مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امکانات رفاهی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افزایش یافت/ پاکسازی شبانه روزی معابر منتهی به اماکن متبرکه

به گزارش  انعکاس ری ؛ فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: به مناسبت لیالی قدر، تیم های نگهداشت و اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 در پیرامون مساجد، امامزاده ها و به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر هستند و فعالیت های رفت و روب مستمر و به صورت شبانه روزی در زمان های پیش، حین و پس از برگزاری مراسم انجام می شود.

افشار با اشاره به اینکه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در اولویت مجموعه اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 است، افزود: با پهنه بندی انجام شده، بخش اعظمی از نیروهای نواحی هفتگانه پیرامون این حرم شریف مستقر شده اند و پهنه ها به نیروهای کارگری، ادوات و ماشین آلات مورد نیاز از جمله تانکر، واترجت، باب کت تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 2160 نفرساعت نیروی کارگری و 540 نفر ساعت نیروی کارشناسی و مدیران در حین برگزاری مراسم در آماده باش بودند و این روال همچنان در شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

افشار به تسطیح و آماده سازی پارکینگ های موقت ویژه مراسم لیالی قدر اشاره کرد و ادامه داد: تامین روشنایی پارکینگ های آماده سازی شده با نصب 130 دستگاه پروژکتور و 700 متر کابل کشی در 12 موقعیت مکانی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای شهربان و معبربان در پارکینگ ها، گفت: دستگاه های خودروبر و جرثقیل در موقعیت های از پیش تعیین شده مستقر هستند تا ترافیک معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مدیریت به موقع مدیریت شود.

وجود 184 چشمه سرویس بهداشتی پیرامون حرم

شهردار منطقه 20 به افزایش امکانات رفاهی وعمومی نیز اشاره کرد و افزود: با نصب و راه اندازی 4 دستگاه سرویس بهداشتی ماموت، تعداد چشمه های سرویس بهداشتی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به 184 مورد رسیده و همچنین در موقعیت های مختلف تانکرهای آب برای استفاده زائران جانمایی شده است.

افشار ادامه داد: سرویس های بهداشتی در 14 موقعیت مکانی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله خیابان شهید قمی، جنوب حرم، شهیدنعیمی، آستانه، ضلع جنوب حرم، سلمان فارسی، میدان کوچک، ضلع غرب حرم، بلوار شهرداری هستند.

وی در ادامه به حضور و آماده باش تیم های ایمنی و امداد برای مدیریت بحران های احتمالی نیز اشاره کرد.

شهرداری منطقه 20 آماده دریافت نظرات شهروندی است

افشار به استقرار تیم های بازیافت در محورهای اصلی برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: مخازن 1100 لیتری در معابر منتهی به مساجد، امامزاده ها و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) جانمایی شده و خودروهای بازیافت نیز در این محدوده ها در تردد هستند و عملیات جمع آوری پسماند خشک مستمر انجام می شود.

وی آماده سازی محیطی سیمای عمومی شهر در قالب بهسازی و رنگ آمیزی المان های ترافیکی، مبلمان شهری، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، پاکسازی نما و آرام سازی جداره های شهری، اهتزاز پرچم های مناسبتی، اکران پیام های مناسبتی از فضاهای تبلیغاتی را از دیگر اقدامات حوزه معاونت امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 برشمرد.

شهردار منطقه 20 به اهمیت و لزوم مشارکت شهروندان برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: سامانه 137 و کانال های ارتباطی شهرداری منطقه 20 آماده دریافت نظرات و درخواست های شهروندی برای بهتر برگزار شدن مراسم لیالی قدر و نحوه خدمات رسانی تیم مدیریت شهری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.