مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نام دو معبر در منطقه 20 تغییر یافت

به گزارش  انعکاس ری ؛ معصومه پورنظری شهردار ناحیه یک در مراسم پلاک کوبی این دو معبر افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نام دو معبر فرعی منشعب از خیابان شهید احمد غلامی(جاده ورامین) به نام های “شهید محمد علی ریاحی” و “باغ معین” تغییر یافت.

پورنظری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا همواره از اولویت های مدیریت شهری در موضوع نامگذاری معابر بوده است، گفت: بن بست چهارم واقع در خیابان بیابانی به نام شهید محمد علی ریاحی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شد.

وی به نامگذاری معبر دوم با رویکردی متفاوت اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود باغ قدیمی به نام معین در انتهای خیابان بن بست اول، این معبر به نام باغ معین تغییر نام یافت تا زمینه تثبیت و حفظ این باغ فراهم شود.

پورنظری گفت: بن بست باغ معین در حد فاصل خیابان شهید احمد غلامی( جاده ورامین ) تا باغ معین قرار دارد.

وی با بیان اینکه متراژ این باغ 8000 مترمربع و از باغهای قدیمی در شهرری است افزود: تبدیل این باغ به فضای سبز عمومی با مشارکت مالک در دستور کار قرار دارد تا در اولین فرصت این امر صورت پذیرد.

پورنظری اظهار داشت: آبیاری و رسیدگی به فضای سبز این باغ در حال انجام است تا آسیبی به درختان وارد نشود.

در مراسم پلاک کوبی شهردار ناحیه یک، مدیران ارشد شهرداری ناحیه یک منطقه 20 ، اعضای شورایاری، هیئت امناء و امام جماعت مسجد محل حضور داشتند.

این پلاک کوبی طبق مصوبه صد و سی و ششمین  جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران مورخ سه شنبه 27 فروردین 1398 انجام شد . این مصوبه در پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نشانی :http://shora.tehran.ir قابل دسترسی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.