مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری مناقصات شهرداری باقرشهر در سامانه ستاد

به گفته علیرضا ناصری پور در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رعایت قوانین و دستورات، ابلاغیه ها و تصویب نامه های هیئت وزیران و معاون اول ریاست جمهور کلیه دستگاه ها لازم الاجراست موضوع برگزاری الکترونیکی مناقصات مصوب  ۸۳/۱۱/۳ را انجام و نسبت به راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کنند.

طبق این ابلاغیه کلیه دستگاه‌های اجرایی و موسسات دولتی و نیمه دولتی و عمومی و غیر عمومی بایستی در این سامانه ثبت نام نمایند و با امضاء الکترونیک نسبت به انجام مراحل معاملات متوسط و عالی اقدام کنند .

وی در ادامه با تقدیر از معاونت اداری مالی و حوزه مالی شهرداری باقرشهر  افزود: با عنایت به اولویت شهرداری و شورای اسلامی  اجرای قوانین و دستورات  و شفافیت و عدالت اصل و پایه ایجاد این سیستم متمرکز مالی در کل کشور بوده است .

حوزه معاونت اداری مالی و امور مالی از ابتدای سال ۹۸ با اخذ نظر و تایید شورای اسلامی باقرشهر  نسبت به برگزاری مرحله اول مناقصات شهرداری در هشت پروژه اقدام نمود که در موعد و زمان مقرر با حضور نماینده سامانه ستاد در حضور همه اعضا و کمیسیون عالی معاملات و ناظرین جلسه نسبت به بازگشایی الکترونیکی اقدام گردید.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه اجرای کامل این قانون شاهد شفافیت هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه مالی باشیم و این اطمینان به شهروندان عزیز داده می‌شود که خدمتگزاران این شهرداری بیشتر از گذشته و خالصانه و بدون ذره ای تضییع از حقوق و سرمایه ایشان در بستری شفاف و تحت نظارت انجام وظیفه کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه