مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۱۸۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران خودکفا شدند

حمیدرضا شیران روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۳۵ هزار نفر معیشت بگیر در استان تهران زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند که این نهاد برای خودکفایی آنها سعی دارد تا گام‌های بزرگی را بردارد.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از اهداف مهم این نهاد مردمی به شمار می‌رود، یادآور شد: در برنامه‌های صورت گرفته، تلاش داریم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی، پرداخت تسهیلات و حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای آنها فرصت شغلی ایجاد کنیم.

شیران عنوان کرد: سال گذشته بر اساس تبصره ۱۶ به هر خانواده مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شد که امسال این رقم با مصوبه‌ای که شورای پول و اعتبار در اختیار ما قرار داده به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی به تسهیلات کمیته امداد برای کارفرمایانی که اشتغال مددجویان را فراهم کنند اشاره کرد و گفت: حق بیمه سهم کارفرما تا دو سال از سوی این نهاد پرداخت می‌شود تا افراد تحت پوشش از مزایای بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران یادآور شد: رویکرد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد بر اساس کاهش متقاضیان و ایجاد اشتغال و استقلال این افراد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه