مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری از سرپرستی روزنامه سایه در شهرری



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار گفت: حضور متنوع رسانه ها در شهرستان ری، حکایت از شور و نشاط خبری در این شهرستان دارد که این ظرفیت کمک بزرگی برای حل مشکلات مردم می کند.

وی گفت: خبرنگار، شریان حیاتی اخبار، احساسات و انتظارات مردمی است که با چشم حرفه ای به واقعیات جاری نگریسته و زمینۀ اطلاع رسانی و آگاهی جامعه و فرهنگ سازی عمومی را فراهم می سازد.

 وی افزود: رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولان هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشرفت جامعه باشد.

«محسن شیرازی نژاد» پیشکسوت رسانه و سرپرست نمایندگان روزنامه سایه در شهرستانهای استان تهران

 نیز در سخنانی با اشاره به مشکلات حوزه خبر و اطلاع رسانی گفت: از دیر باز که امکانات مناسب برای فعالیت خبری نبود، خبرنگاران شهرری با مشقت های فراوان رسالت اطلاع رسانی را انجام می دادند.

وی افزود: امروزه هزینه های نگهداری دفاتر خبری و فعالیت های رسانه ای بسیار سنگین شده است که از مسئولان تقاضا داریم گام های مثبتی در این زمینه بردارند.

گفتنی است در این دیدار «اسمعیل شاه محمدی» مدیر عامل موسسه مطالعاتی راگا و بنیاد مفاخر و مشاهیر معاصر ری و «رضا فغانی» رابط خانه مطبوعات شهرستان ری و نائب رئیس خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پیرامون وضعیت حوزه خبر و اطلاع رسانی در شهرستان ری پرداختند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.