مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰۰ برنامه فرهنگی دهه کرامت در استان تهران برگزار می شود

احد جاودانی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در تالار شیخ صدوق آستان عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: محور همه برنامه های دهه کرامت معرفی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به عنوان بانوی ولایتمدار و خدمت کریمانه به اهل بیت (س) است.

وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشنواره آواها و نغمات رضوی از مهمترین برنامه های این دهه است.

مدیرکل ارشاد استان تهران برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، مولود خوانی، آذین بندی مساجد و خیابانها، برگزاری جلسات قرآنی از قبیل محفل انس، کرسی تلاوت، اجرای همایش و برنامه های مذهبی، سخنرانی در رابطه با شخصیت علمی و معنوی حضرت امام رضا (ع)، مولود خوانی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: استاندار تهران پیگیری و تاکید زیادی بر هم‌افزایی دستگاه‌ها در بزرگداشت دهه کرامت دارد و برنامه های امسال با شکوه خاصی برگزار می شود.

جاودانی تصریح کرد: امسال برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام شده و اداره ارشاد بعنوان متولی تلفیق برنامه‌ها سعی در برگزاری هر چه بهتر برنامه های این دهه را دارد.

وی افزود: امیدواریم با همیاری همه دستگاه‌ها، شاهد برگزاری برنامه‌های درخور توجه در دهه کرامت در استان تهران و خدمتگذار شایسته‌ای برای ساحت اهل‌بیت (ع) باشیم.

نشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور امروز دوشنبه با حضور آیت‌الله ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، محسنی‌بندپی استاندار تهران و سایر اعضا در تالار آستان عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

۱۳ تا ۲۳ تیر ماه برابر با چهارم تا ۱۴ ذیعقده یعنی از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در تقویم رسمی به عنوان دهه کرامت نامگذاری شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه