مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعمال قانون در برابر تخلفات ساخت و ساز شهر کهریزک

معاون فنی، شهرسازی و عمران شهرداری کهریزک در توضیح این خبر گفت: بنا به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر نظارت  و رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز، به تمامی شهروندان تذکرات لازم درخصوص رعایت قوانین ساخت و عدم تعدی از مجوزهای دریافتی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: یکی از شهروندان و مالک ملکی در خیابان شهید بهشتی اقدام به ساخت طبقات مازاد ملک شخصی خود نموده بود که علی الرغم تذکرهای کتبی و شفاهی مدیریت شهری، مالک بدون دارابودن مجوز تراکم مازاد اقدام به ساخت طبقه پنجم مسکونی کرده بود که باتوجه به نظارت شدید نیروهای شهرسازی و توجیه مالک درخصوص رعایت قانون، وی ملزم به  تخریب طبقه پنجم شد.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: بسیاری از تخلفات ساختمانی به دلیل عدم آگاهی شهروندان از قانون ساخت و ساز است به همین منظور مدیریت شهرداری کهریزک با اطلاع رسانی در فضای عمومی شهر و توجیه مالکانی که قصد دریافت مجوز ساخت و ساز دارند به دنبال افزایش سطح اگاهی شهروندان و پیشگیری از تخلفات ناشی ازساخت و ساز است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه