مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

 بهسازی بوستان بانوان، فرصتی برای توسعه ورزش همگانی شهر کهریزک

به گزارش انعکاس ری، نعمت زاده با اعلام این خبر گفت:  به منظور ترویج فرهنگ ورزش های همگانی برای بانوان و افزایش رفاه حال و امنیت محیطی برای بانوان، بهسازی و مرمت بوستان بانوان شهر کهریزک به اجرا درآمد.

شهردار کهریزک در تکمیل این خبر گفت: بوستان بانوان از سالها پیش احداث شده است اما متاسفانه به مرور زمان، مبلمان ، سازه ها و فضای سبز  بوستان مستهلک شده است که این موارد میزان استقبال بانوان را  برای حضور در این بوستان کاهش داده است به همین منظور با هدف ارتقای کیفی بوستان و توسعه سرانه فضاهای سبز شهر، طرح بهسازی بوستان بانوان  آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در این عملیات  ۲۰۰ متر از دیوار ضلع شمالی بوستان بهسازی ، مرمت و نقاشی شده است و در راستای پاسخگویی به مطالبات بانوان شهر، مجموعه نقاشی دیواری بوستان، مرمت زمین بازی کودکان نیز در بخشی از این بوستان جانمایی شده است.

شهردار کهریزک یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این بوستان را ، تامین سیستم روشنایی بوستان عنوان کرد و گفت: در راستای تامین روشنایی بوستان، ۱۶ پایه چراغ روشنایی در این بوستان  نصب شده است که اجرای این طرح در افزایش امنیت و آرامش بانوان تاثیر بسزایی دارد.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: ایجاد سهم عادلانه ورزشی برای بانوان شهر کهریزک یکی از اولویت های مدیریت شهری محسوب می شود که بی شک بهسازی این بوستان در ترغیب بانوان برای ورزش صبحگاهی، پیاده روی فضای مناسبی را فراهم می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه