مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتمام طرح تامین روشنایی در معابر و بوستان های شهر کهریزک

به گزارش انعکاس ری؛ وحید فروغی تامین روشنایی بوستان ها و معابر شهر کهریزک را از اولویت های واحد تاسیسات بر شمرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک اظهار داشت: بنا به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر رفع نقاط تاریک شهر در جهت ارتقای امنیت شهروندان، پس از بازدیدهای میدانی از سطح معابر شهر، نقاط تاریک و فاقد روشنایی کهریزک شناسایی و تامین روشنایی این معابر و بوستان ها در دستور کار واحد تاسیسات شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر گفت: در طرح تامین روشنایی معابر ۵۰ پایه چراغ در خیابان شهید درختی، ۱۰ پایه چراغ در محله کریم آباد. ۲۰ پایه در خیابان ولیعصر(عج) محله قاسم آباد و ۶۷ پایه چراغ در خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) جانمایی، نصب و روشن شد.

فروغی در ادامه به اجرای طرح تامین روشنایی در بوستان های شهر نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به آغاز فصل تابستان و افزایش میزان استقبال شهروندان از بوستان های شهر، ۱۲ پایه چراغ روشنایی در بوستان بانوان،۲۴ پایه چراغ در بوستان شهید پاکنهاد و ۱۰ پایه چراغ در بوستان پرستار نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات تامین روشنایی که از سوی واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری به اجرا درآمد در مجموع 193پایه چراغ پس از اجرای عملیات عمرانی حفاری، فونداسیون و کابل کشی در معابر و بوستان های شهر نصب و فضای تاریک این نقاط را روشن و امنیت محلات شهر را ارتقاء داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه