مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیام تبریک شهردار کهریزک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)

نعمت زاده؛ شهردار کهریزک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران را به تمامی اهالی شهر کهریزک  به ویژه دختران ساعی و پرتلاش و نجیب این شهر تبریک‌گفت.

شهردار کهریزک در ادامه این پیام دختران را سفیران مادران امروز برای تربیت نسل آینده معرفی کرد و گفت: هر اندازه که ما در هرجایگاهی چه مسئولیت های اجرایی و چه در جایگاه خانواده برای تربیت دخترانمان تلاش کنیم بی شک برای تعالی نسل آینده سرمایه گذاری کرده ایم و چقدر ارزشمند است که در این مسیر پرفراز و نشیب برای تربیت دختران و فرشتگان مهربانی از سیره و منش حضرت معصومه ( س)  بانوی عفاف و طهارت و نجابت خاندان مطهر  امامت الگوبرداری کنیم تا انشالله به سر منزل مقصود نائل آییم.

نعمت زاده در ادامه باری دیگر فرا رسیدن روز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) ، دهه کرامت و روز ملی دختر را به تمامی اهالی کهریزک تبریک گفت و اظهار داشت:  امیدوارم در این روز فرخنده که به نام دختران نامگذاری شده است بتوانیم با استفاده معنوی از مقام شامخ اولیاء خدا، به ویژه حضرت معصومه(س) فرصت درک و شناخت بیشتر این نشانه های الهی را داشته باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه