مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همراه با کاروان کرامت در استان‌های مختلف

رئیس شورای هماهنگی ستاد بزرگرداشت دهه کرامت  گفت: ۱۴ تیر و همزمان با روز دوم دهه کرامت، ​ کاروان کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام مستقر می‌شود و با حضور قشر‌های مختلف مردم و فرهیختگان استان تهران و شهرری مراسم ویژه بزرگداشت این دهه را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی افزود: حرکت این کاروان، منزل به منزل در ۱۰ استان همانند استان‌های خوزستان، لرستان، بوشهر و یزد ادامه می‌یابد و روز ششم ذیقعده که روز امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است به استان فارس می‌رود و در آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام به آن شخصیت والا ادای احترام می‌کند و در شب ولادت امام موسی الرضا (ع) به خراسان رضوی می‌رسد و در آستان مقدس رضوی مستقر می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های ویژه میلاد هشتمین ستاره تابناک ولایت در شب ولادت با حضور هنرمندان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به اینکه در هر استان، کاروان کرامت مراسمی را با حضور هنرمندان و نخبگان هر استان برگزار می‌کند، افزود: در جشن‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری که در قالب کاروان کرامت برگزار می‌شود از برگزیدگان آن تجلیل و قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی به شعار امسال دهه کرامت اشاره کرد و گفت: «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» شعار امسال این دهه است و با توجه به اینکه امسال برخی استان‌های کشور سیل زده است اگر هر ایرانی همت گمارد و حداقل یک کار عام المنفعه و در حد توان خود انجام دهد، ۸۰ میلیون نیکوکاری در قالب نذر فرهنگی و شادی در این دهه انجام می‌شود.

از فردا همزمان با زادروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، دهه کرامت آغاز می‌شود و ۲۳ تیر سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام پایان می‌یابد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.