مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همراه با کاروان کرامت در استان‌های مختلف

رئیس شورای هماهنگی ستاد بزرگرداشت دهه کرامت  گفت: ۱۴ تیر و همزمان با روز دوم دهه کرامت، ​ کاروان کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام مستقر می‌شود و با حضور قشر‌های مختلف مردم و فرهیختگان استان تهران و شهرری مراسم ویژه بزرگداشت این دهه را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی افزود: حرکت این کاروان، منزل به منزل در ۱۰ استان همانند استان‌های خوزستان، لرستان، بوشهر و یزد ادامه می‌یابد و روز ششم ذیقعده که روز امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است به استان فارس می‌رود و در آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام به آن شخصیت والا ادای احترام می‌کند و در شب ولادت امام موسی الرضا (ع) به خراسان رضوی می‌رسد و در آستان مقدس رضوی مستقر می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های ویژه میلاد هشتمین ستاره تابناک ولایت در شب ولادت با حضور هنرمندان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به اینکه در هر استان، کاروان کرامت مراسمی را با حضور هنرمندان و نخبگان هر استان برگزار می‌کند، افزود: در جشن‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری که در قالب کاروان کرامت برگزار می‌شود از برگزیدگان آن تجلیل و قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی به شعار امسال دهه کرامت اشاره کرد و گفت: «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» شعار امسال این دهه است و با توجه به اینکه امسال برخی استان‌های کشور سیل زده است اگر هر ایرانی همت گمارد و حداقل یک کار عام المنفعه و در حد توان خود انجام دهد، ۸۰ میلیون نیکوکاری در قالب نذر فرهنگی و شادی در این دهه انجام می‌شود.

از فردا همزمان با زادروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، دهه کرامت آغاز می‌شود و ۲۳ تیر سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام پایان می‌یابد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه