مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فعالیت یا عدم فعالیت کارخانه سیمان در شهرری ظرفیت‌سنجی می‌شود

اسماعیل‌راد امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به مشکلات دفن زباله اظهار داشت: استانداردسازی دفن زباله در دنیا انجام می‌شود اما هیچ اقدام علمی و عملی مصوب در مورد آرادکوه صورت نگرفته ضمن اینکه اعتراضاتی در مورد پسماندهای پزشکی در هوشنگ‌آباد مطرح شده و بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی(ره) نیز ناشی از این پساب‌ها است.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی جنوب شهرستان منصوب شده اما هیچ اقدام عملی برای آن انجام نشده است، همچنین حجم ترافیک زیادی در شهر ری وجود دارد که تسریع در ساخت کمربندی جنوب را ضروری می‌سازد.

فرماندار ری افزود: وجود شهرک‌های صنعتی در اطراف حسن‌آباد ایجاد خط مترو حسن‌آباد و ایستگاه آن را ضروری ساخته است، همچنین 36 هزار نفر در شهرک شمس‌آباد مشغول فعالیت هستند که اگر مترو راه‌اندازی شود مشکلات این شهرک و حسن‌آباد برطرف می‌شود.

اسماعیلی‌راد عنوان کرد: شهرک صنعتی شمس‌آباد مشکل آب، برق و استقرار صنایع دارد که اگر سازمان محیط زیست افزایش ظرفیت را مورد توجه قرار دهد تا 100 هزار نفر افزایش شغل می‌توان ایجاد کرد.

وی افزود: در مورد حضور پالایشگاه و کارخانه سیمان که منشاء آلودگی هوا و زمین‌های اطراف است باید گروه کارشناسی تشکیل و بازبینی مجدد انجام شود که اگر می‌توانند استانداردسازی و در غیر این صورت جابه‌جا شوند.

فرماندار ری در پایان خاطرنشان کرد: 403 مدرسه در شهرستان ری نیاز به تخریب و بازسازی دارد و با توجه به اینکه سرانه دانش‌آموزی در این شهرستان 38 نفر است و اکثریت دانش‌آموزان آن اتباع هستند باید این امر هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه