مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واحدهای صنفی ری مواد غذایی ارزان قیمت دریافت می کنند

عزیزالله افضلی اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان با هدف کنترل قیمت ها در قنادی ها، کبابی ها و رستوران ها بخشی از مواد اولیه این واحدها را با قیمت مصوب دولتی تامین کرده است.
وی با اشاره به اینکه نیاز شکر واحدهای قنادی شهرستان ری در حدود 600 تن برآورد شده است، عنوان کرد: تاکنون 60 تن شکر با قیمت مصوب دولتی در اختیار قنادان این شهرستان قرار گرفته تا قیمت شیرینی جات در ایام پایانی سال ثابت بماند.
افضلی یادآور شد: 44 تن گوشت قرمز نیز در میان کبابی ها و رستوران های ری توزیع شده تا قیمت غذا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز دستخوش تغییر و تحولات قرار نگیرد.
وی با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان به هیچ عنوان در بخش تامین کالاهای شب عید مشکلی ندارد، ابراز کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز شب عید با هماهنگی جهاد کشاورزی به طور کامل تامین شده و هیچ نگرانی در خصوص کمبود آجیل، خشکبار، میوه و سایر محصولات در شهرستان وجود ندارد.
افضلی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار شهرستان ری با همکاری دادستانی، نظارت دقیقی بر نحوه توزیع کالاهای اساسی توسط واحدها صنفی منتخب دارد.
وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه فصلی کالا و خدمات بهاره در آستانه نوروز 98 با هدف حمایت از واحدهای صنفی شهرستان برگزار نمی شود، افزود: اتحادیه های صنفی مرتبط با کالاهای اساسی شب عید مانند پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، لوازم خانگی، میوه و قنادی ها مکلف شده اند در ایام پایانی سال جاری با نصب بنرهای یکسان اقدام به فروش فوق العاده با 10 درصد نمایند.
وی در پایان اظهار داشت: مردم نباید دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را داشته باشند، مایحتاج مردم با قیمت مناسب در آستانه نوروز در اختیار آنان قرارخواهد گرفت.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
این شهرستان با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی در پهنه جنوب تهران مطرح است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.