مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روز درختکاری، میراث سبزی برای آیندگان است/

به گزارش انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کهریزک؛ رحمان آذرخرداد با اعلام این پیام گفت:  فضای سبز و منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها  نقش اساسی دارد و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فرا رسیدن روز درختکاری، فرصتی  است تا بدانیم فرزندان ما و آیندگان، برای ادامه حیات، وابسته به رفتار امروز ما در مقابل حفظ منابع طبیعی و اقدامات ما در راستای توسعه آن هستند به  همین منظور ارتقای سرانه فضای سبز شهر کهریزک یکی از مهمترین اولویت های اعضای شورای اسلامی کهریزک محسوب می شود و تاکنون مصوبات متعددی در خصوص توسعه بوستان ها و فضای سبز شهر با هم اندیشی اعضای شورا و با هدف ایجاد شهری سبز و سلامت، تصویب و از سوی شهرداری به اجرا درآمده است.

آذرخرداد در پایان ضمن آرزوی توفیق برای  فعالان این عرصه باری دیگر   پانزدهم اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را به تمام حافظان و بهره برداران عرصه های جنگل، مرتع و بیابان از سوی شورای اسلامی شهر کهریزک، تبریک گفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه