مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرچم ایران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به اهتزاز درآمد

مراسم اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدا با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیا دشهید و امور ایثارگران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به همراه جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، رها کردن 40 کبوتر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، غبارروبی و اهدای گل به مزار شهدای دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های این مراسم بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم گفت: امروز در جوار بیش از 30 هزار شهید گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) جمع شده‌ایم تا با آرمان‌ های شهدا که همان آرمان‌ های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، تجدید بیعت کنیم.
نادر نصیری افزود: براساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انقلاب هرچه دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است و همه ما به تاسی از دستورات رهبر معظم انقلاب در جهت ترویج ارزش‌ های اسلامی و انسانی شهدا تلاش می‌ کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.