مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری: اجرای عدالت خواسته مردم است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم با بیان اینکه حضرت علی (ع) بزرگترین الگوی اجرای عدالت به شمار می رود، اظهار داشت: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند و خواسته مردم را در عدالت به ویژه قانون را برآورده کنند.
وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) حاضر نشد حتی به خاطر خواص، عدالت را زیر پا گذارد و در راستای اجرای حق و عدالت در محراب به شهادت رسید.
امام جمعه شهرری یادآور شد: اجرای عدالت موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و آنها را از رسیدن به اهداف و خواسته هایشان باز می دارد.
وی با بیان اینکه اجرای عدالت موجب توسعه کشور در تمامی عرصه ها می شود، گفت: عدالت محوری در کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهوری به عراق اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به عراق نماد پیروزی انقلاب و حاصل رشادت های شهیدان است.
وی اظهار داشت: این سفر دستاوردهای مهمی را به همراه داشته و اتحاد و همدلی ملت ایران و عراق را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.
امام جمعه شهرری ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به انواع توطئه ها و هشت سال جنگ متوسل شدند تا به اهداف پلید خود در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه و اختلاف بین دو کشور مسلمان ایران و عراق دست یابند.
وی عنوان کرد: آمریکا و استکبار جهانی در نقشه های خود ناکام ماند و با حضورش در عراق هم نتوانست به سیاست های مکارانه خود دست یابد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه