مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مردم ری با مشکلات تحمیلی پایتخت دست و پنجه نرم می کنند

سید فرید موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: امروز مشکلات بی شمار کلانشهر تهران در حوزه های زیست محیطی، آلودگی هوا، مشکلات اجتماعی و فرهنگی گریبان مردم شهرستان ری را گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه استانداری تهران باید در سال 98 نسبت به حل مشکلات شهرستان ری گام های اساسی بردارد، عنوان کرد: تعیین تکلیف حریم شهرری از تهران، اختصاص عادلانه منابع و بوجه، تعیین مدیریت مستقل شهری از جمله شورا و شهرداری مستقل و انتقال محل دفن پسماندهای شهر تهران از کهریزک به محل دیگر از جمله درخواست های مردم این شهرستان است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه به صدور گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اعتماد به جوانان و ایجاد فرصت برای حضور جوانان در صحنه های مختلف باید در دستور کار مسئولان در سال 98 قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان با استفاده از توطئه های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و کشیدن دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان هستند که باید با انجام کارهای عملی و ایجاد نشاط اجتماعی نقشه های دشمنان را برملا کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان با بهانه های مختلف به دنبال پمپاژ نامیدی به جامعه هستند، تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان و کارآزموده و تبیین برنامه های گام دوم انقلاب می تواند نشاط، طراوت و امیدواری را در میان مردم تقویت کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه