مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح «همیار فرهنگ» در شهرستان ری اجرا می شود

به گزارش انعکاس ری  ، در این نشست «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی با اشاره به لزوم عدالت و توازن فرهنگی در تمامی بخش های این شهرستان گفت: طرح «همیار فرهنگ» با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری با توجه به وجود جمعیت جوان و نوجوان در شهرستان ری در دست مطالعه است که با مشارکت ادارات و نهادهای مستقر در ابن شهرستان به یک طرح تاثیرگذار تبدیل خواهد شد.

صفوی خاطر نشان کرد: پیشبرد اهداف فرهنگی نیازمند مشارکت و همکاری همه اقشار جامعه است و اینجاست که نقش «همیار فرهنگ» به عنوان یک عنصر مهم جریان ساز و بر اساس رسالت فردی و اجتماعی معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: شهرستان ری دارای ظرفیت های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر است که با حضور جوانان و نوجوانان می توان این ظرفیت های بالقوه را با سازماندهی و مدیریت به منصه حضور و بروز رساند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: مجریان همیار فرهنگ، دارای وظایفی خواهند بود که فعالیت آنان به رشد شاخص های فرهنگی جامعه کمک خواهد کرد و آنان نیز از تسهیلات فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه بهره مند خواهند شد.

در ادامه نشست، فعالان فرهنگی و هنری و مسئولان حاضر در به بیان دیدگاه های خود در حوزه فعالیت‌های متمرکز بر فرد (افراد تأثیرگذار، عموم مردم، دانش آموزان دبستانی)، فعالیت‌های متمرکز بر گروه (تشکیل و ظرفیت‌سازی یک گروه محلی و یا استفاده از کانون‌های مردمی) و فعالیت‌های متمرکز بر محیط (گسترش و تعمیق ارزش‌ها، مناسبات یا قوانین در اجتماع محلی) پرداختند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه