مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خانواده زندانیان حبس ابد در حال مهاجرت به حسن آباد هستند

به گزارش انعکاس ری ، علیرضا زندی روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگیان ری برگزار شد، اظهار داشت: زندان بزرگ تهران مستقر در محدوده حسن آباد ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که باید زیرساخت های آن هم به تناسب مهیا می شد.

وی تصریح کرد: جمعیت این زندان به اندازه یک شهر است که امکاناتی بیش از این می طلبد.

زندی عنوان کرد: انتقال این زندان به حسن آباد از مصوبات شهرداری تهران است، در حالی که آب، برق و گاز زندان از شهر حسن آباد تامین می شود.

وی بیان کرد: بیشتر ادارات این شهر از دست بدهی های زندان شاکی هستند و سازمان زندان ها به ادارات حسن آباد بدهی های کلانی دارد.

رییس شورای شهر حسن آباد با بیان اینکه شهرستان ری محل سرریز مشکلات تهران شده است، گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جنوب تهران ناشی از همجواری با پایتخت است.

وی ادامه داد: وقتی زندان بزرگ تهران به بخش فشافویه منتقل شد، صورت جلسه ای بین فرمانداری و شهرداری تهیه شد که امکانات زیرساختی شامل ایستگاه آتش نشانی، حمل و نقل جاده ای و امکانات زیربنایی آب و برق و گاز مهیا شود که اقدامی در این مورد انجام نشده است.

زندی بیان کرد: واقعیت این است که انتقال زندان به این بخش باعث افزایش مسایل امنیتی بخش فشافویه شده، در حالی که حتی یک کلانتری به منطقه اضافه نشده است.

وی ادامه داد: بخش فشافویه بزرگترین فرودگاه ایران و  شهرک صنعتی خاورمیانه و آثار باستانی فراوان دارد ولی متاسفانه فشافویه را به عنوان زندان می شناسند.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه