مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجتماع هزار نفری سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شهرری برگزار شد

به گزارش انعکاس ری ؛ فرهاد افشار شهردار منطقه 20  در آيين تجليل از آزادگان سرافراز ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: شما اسوه صبر و استقامت و تحمل هستید و 26 مرداد سالروز ورود سرافرازانه شما به کشور پس از سالها تحمل اسارت مایه افتخار و مباهات است.

افشار گفت: 8 سال دفاع مقدس مملو از خاطرات خوب و بد است که فتوحات رزمندگان اسلام، فتح خرمشهر و سالروز ورود آزادگان به کشور از جمله افتخارات این دوران است.

وی با اشاره به ولادت حضرت امام هادی(ع) و توفیقات خدمتگزاری به شهری که به برکات وجود حضرت عبدالعظیم(ع) مزین شده است گفت: مدیران شهری این منطقه خدمتگزاران شما بزرگواران هستند و افتخار ما توفیق خدمتگزاری به شما راست قامتان و ایثارگران است.

وی با  اشاره به ایام دهه ولایت و روز عید غدیر گفت: روز عید غدیر روز اکمال دین است و امیدواریم همواره در بندگی خداوند متعال و اطاعت از ائمه اطهار حرکت کنیم و با وجود شما عزیزان به عنوان الگوه و راهبر جامعه همواره در مسیر ثواب و خدمتگزاری به شهروندان گام برداریم.

افشار تصریح کرد: در مسیر خدمتگزاری به شما آنچه حق شما است را نتوانستیم ادا کنیم اما تلاش می کنیم تا این مسیر به درستی انجام شود.

وی اظهار داشت: آزادگان جزو اقشاری هستند که ثابت کرده‌اند به واسطه ايمان والا به عنوان الگو می‌توانند در جامعه تجلی داشته باشند و يکی از وظايفی که بر عهده مديران کشوری و شهری است برجسته کردن نقش اين الگوها در جامعه است.

وی اضافه کرد: اگر اين امر در راستای حفظ ارزش‌ها انجام شود آزادگان با تجربه‌ای که در طول اسارت کسب کرده و با ايثارگری‌هايی که در اين دوران داشته اند و با ظهور اين اتفاقات در عملکردشان می‌توانند به عنوان الگو نقش آفرينی کنند.

افشار گفت: به ظهور رسيدن اعتقادات آزادگان در رفتار اجتماعی و فردی آنان می‌تواند در جامعه اثربخشی داشته باشد.

آيين تجليل از آزادگان سرافراز شهرستان ری به همت شهرداری منطقه ۲۰ و بنیاد شهید شهرستان ری با حضور ۱۰۰۰ آزاده و خانواده آنان، شهردار منطقه ۲۰ و میهمانانی از مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر تهران، بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و شهرری و مدیران شهری شهرری و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه