مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کهریزک برگزار شد

به گزارش انعکاس ؛ اسماعیل نعمت زاده، شهردار کهریزک انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کهریزک را به اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک تبریک گفت.

وی انتخاب امیر هادینژاد، جوان ترین عضو شورای اسلامی شهرهای کشور را به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر کهریزک، تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر برای تحقق مقوله جوان گرایی در جامعه عنوان کرد و گفت: استفاده از تجربیات جوانان و بهره مند شدن از انرژی و توانمندی این قشر یکی از رموز موفقیت شورا و شهرداری است و این حسن انتخاب بر پیشرفت و توسعه شهر تاثیر بسزایی دارد.

شهردار کهریزک در ادامه از زحمات رحمان آذرخرداد، رییس سابق شورای اسلامی شهر کهریزک به دلیل فعالیت و تلاش بی وقفه جهت رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان قدردانی کرد و گفت: اگر در طول یکسال اخیر حلقه ارتباطی موثری بین  شهرداری و شهروندان شهر کهریزک ایجاد شده است، این ارتباط نتیجه تعامل مناسب و تدبیر رییس شورای شهر و همدلی سایر اعضای شورا بوده است که این رویداد را ارج می نهیم.

نعمت زاده در ادامه به سعید فروغی  به دلیل  عهده دار شدن جایگاه  نایب رییسی شورا و علیرضا عباسی به عنوان دبیر هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کهریزک تبریک گفت و در ادامه از حضور و زحمات عادل عبدی، عضو شورای اسلامی شهر کهریزک نیز به دلیل پیگیری مطالبات شهروندان و همدلی و همبستگی با اعضای شورای شهر جهت رفع و تعدیل مشکلات شهر  قدردانی بعمل آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه