مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

“کافه کتاب” روستای عمادآور شهرری گشایش یافت

به گزارش انعکاس ری، در آیین گشایش این کافه کتاب، فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و تنی چند از مسئولین محلی و خبرنگاران حضور داشتند.

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی در این مراسم گفت: پیشرفت روستاها، نیازمند توسعه همه جانبه به ویژه ارتقای سطح فرهنگ و مطالعه است.

وی افزود: ایجاد فضاهای فرهنگی در کنار سایر خدمات اجتماعی و روستایی در اولویت بخشداری مرکزی است و چندین برنامه فرهنگی تا پایان سال برای مردم اجرا خواهد شد.

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در اظهار داشت: در سال جاری ده ها برنامه متنوع ترویجی و توسعه ای در حوره کتابخوانی شهرستان ری برگزار شده و ده ها برنامه دیگر تا پایان سال برای مردم این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها در راستای تبدیل شهرستان ری به پایتخت کتاب ایران برگزار می شود تا شهرری به عنوان یکی از کهن ترین و فرهنگی ترین شهرهای ایران به جایگاه حقیقی خود برسد.

انسیه اسماعیلی دهیار روستای عمادآور نیز در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه توسعه کتابخوانی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: در این راستا قرار شده تا برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوانی و راه اندازی کتابخانه سیار در دستور کار قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.