مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران ضارب پارک فلسطین باقرشهردستگیر شدند

به گزارش انعکاس ری، سرگرد داود آقازاده رئیس کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با اعلام خبر دستگیری سارق زورگیری که صورت شاکی را زخمی کرده بود، در توضیح این خبر، بیان داشت: ساعت ۱۴ فرد جوانی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی اظهار کرد: با برادرم در پارک فلسطین نشسته بودم که ۲ موتورسوار به ما نزدیک شدند و یکی از آن‌ها که قصد ربودن گوشی همراهم را داشت، صورتم را زخمی کرد و به همراه یکدیگر متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: شاکی که صورتش زخمی بود به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که همراه برادرم در داخل پارک نشسته بودم که ۲ موتورسوار به من و برادرم نزدیک شدند.

شاکی ادامه داد: یکی از موتورسوار‌ها که یک قبضه سلاح سرد همراهش بود، از من خواست که گوشی همراهم را به او بدهم، اما وقتی در مقابل خواسته هایش مقاومت کردم با سلاح سردی که در دست داشت به صورتم کشید و صورتم را زخمی کرد.

[irp]

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری تحقیقات پلیسی را آغاز و در تحقیقات میدانی توانستند چهره واضحی از متهم به دست آوردند، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی متهم شناسایی و به دست آمد که متهم در همان محدوده سکونت دارد.

او با اشاره به اینکه متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد، تأکید کرد: با اقتدار مأموران کلانتری متهم در کمتر از چند ساعت دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

کلانتر محله باقر شهر افزود: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه