مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

بلندگوهای هیات‌ها نباید مزاحم مردم شود

سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) به فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: عزاداری سیدالشهدا(ع) باید به شکل سنتی برگزار شود و از هرگونه مزاحمتی برای مردم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اخلاص در عزاداری‌های محرم خریدار دارد، یادآور شد: خودنمایی، ریا و تظاهر در هیات‌های عزاداری ارزش و خریداری ندارد.

[irp]

شاهچراغی به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:این فریضه الهی مورد توجه است چرا که امام حسین(ع) جان خود و خانواده‌اش را در راه احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدام ناشیانه اسرائیل به مقر حسدالشعبی و لبنان افزود: این حمله رژیم غاصب اسرائیل برای نشان دادن خود و عرض اندام به کشورهای مظلوم و ستمدیده بود که موجب رسوایی شد.

امام جمعه شهرری افزود: پنج کشور ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان با اقتدار در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و او را محاصره کرده‌اند.

وی عنوان کرد: نخست وزیر اسرائیل با حالت تواضع و ملتمسانه از سید حسن نصرالله درخواست آرامش کرده و این موضوع بیانگر اتمام کار رژیم پوسیده صهیونیستی است.

امام جمعه شهرری به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسایل فرهنگی به ویژه مقوله عفاف و حجاب و همچنین معیشت مردمی و مشکلات اقتصادی دو موضوع مهم و مورد تاکید و توجه معظم له در دیدار با اعضای هیات دولت بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.