مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهزیستی ری مکانی برای عرضه محصولات مددجویان ندارد

مینا رجایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار سالمند زیر پوشش بهزیستی ری قرار دارند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از جامعه هدف، محصولات فرهنگی و سنتی تولید می‌کنند و علی‌رغم پتانسیل‌های بالای این شهرستان از جمله مترو، مراکز پر تردد و آستان مقدس عبدالعظیم(ع)، تاکنون موفق نشده‌ایم تا مکانی را برای عرضه این محصولات تهیه کنیم.

[irp]

رجایی عنوان کرد: دست ساخته‌های مددجویان شامل محصولات غذایی خانگی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی است که بلاتکلیف مانده است.

وی اضافه کرد: مکاتبات زیادی با شهرداری منطقه ۲۰ مبنی بر تدارک مکانی دائمی برای محصولات مددجویان انجام شده و تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

رییس اداره بهزیستی ری ادامه داد: رایزنی‌های لازم برای برپایی نماییشگاه دائمی در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شده و امیدواریم در این زمینه به نتایج مثبتی برسیم.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.