مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بسیجیان برتر کنکور سراسری شهرستان ری تجلیل شدند

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر در این آیین که در بخشداری کهریزک برگزار شد، اظهارداشت: آموزش و پرورش ری با همکاری سپاه برنامه‌های دانش‌آموزی زیادی را در راستای موفقیت دانش آموزان اجرا کرده و در تربیت جوانان انقلابی و پیشرو در برنامه‌های علمی گام‌های موثری برداشته است.

سرهنگ اصغر آرزومندی افزود: ظرفیت، پتانسیل و وجود نخبگان در عرصه‌های مختلف موجب توسعه شهرهای حاشیه‌ای جنوب پایتخت شده و توانسته‌اند گام‌های خوبی در این منطقه صنعتی بردارند.

وی با بیان اینکه پرورش نسل جوان با سلاح تقوا باید انجام شود، گفت: با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر حضور دانش آموزان و مشارکت آنها در مساجد و ارتباط خانواده با مسجد، این مهم در بین جوانان ابن شهرستان با همکاری سپاه پاسداران در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) با اشاره به وجود استعدادهای علمی و هنری فراوان در شهرستان ری اظهارداشت: خوشبختانه با وجود استعدادهای بسیار زیاد علمی، دانش آموزان ری با وجود امکانات حداقلی موفق به کسب پیشرفت‌های علمی و آموزشی فراوانی در مقاطع علمی شده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور نفرات برتر استعدادهای علمی و درسی این شهرستان در دانشگاه‌های برتر، فرصت مناسبی برای معرفی آداب و رسوم مردمان جنوب پایتخت است.

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری کنکور سال ۹۸ و مشخص شدن نتایج اولیه آن، ۱۳ دانش‌آموز بسیجی ری که رتبه زیر یکهزار را کسب کردند،در پایان این آیین از آنها تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.