مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۶۰ درصد کالاهای کشور در انبارهای شهرری نگهداری می‌شود

موسی احمدی  با اشاره به بازدید از انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: امروز و با حضور مسئولان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به منظور مقابله با احتکار و قاچاق کالا بازدیدی از چندین انبار شهرستان ری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد از کالاهای کشور در انبارهای شهرستان ری نگهداری می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 600 انبار در منطقه شورآباد کهریزک قرار دارد که مملو از کالا می‌باشد و بر این اساس در راستای دستورالعمل اخیر دولت در مقابله با احتکار، نظارت و بازرسی‌های گسترده‌ای از انبارها صورت خواهد گرفت.

[irp]

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با اشاره به توزیع قطره‌چکانی کالا و نگهداری کالاها در انبار افزود: بازدید از انبارها با هدف اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و به منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها صورت می‌گیرد پیش از این شاهد توزیع قطره‌چکانی کالاها بودیم که با موجودی انبارها همخوانی نداشت.

احمدی همچنین ادامه داد: براساس تصمیم سازمان صنعت، معدن و تجارت تمامی مسئولان انبارها موظفند موجودی انبار خود را تا 31 هر ماه اعلام کنند.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: عدم ارائه آمار توسط انباردارها در مهلت تعیین شده تخلف محسوب شده و گزارش احتکار و امتناع از عرضه برای واحد مربوطه صادر خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه