مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
ساماندهی سرویس های مدارس شه کهریزک

سرویس مدارس شهر کهریزک ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ رمضانی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی و ترافیک شهر کهریزک با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب امنیت  دانش آموزان ، ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل  شهرکهریزک قرار گرفته است.

وی افزود: در این جلسه که به میزبانی سازمان حمل و نقل همگانی و ترافیک  و با حضور کارشناسان پلیس راهور، نیروی انتظامی، نمایندگان آموزش و پرورش و اولیای مربیان مدارس شهر برگزار شد، تمامی موضوعات مورد نظر در خصوص فعالیت بهینه سرویس مدارس مطرح و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رمضانی اظهار داشت: باتوجه به اهمیت و ضرورت ارتقای امنیت سرویس مدارس، آخرین جلسه هم اندیشی نمایندگان سرویس مدارس شهر کهریزک با مسئولان مربوطه برگزار شد که بر اساس ماده ۱۸ این سامانه  قیمت نهایی سرویس مدارس مصوب شد تا جهت اطلاع رسانی و عقد قرار داد  در اختیار شرکت های مربوطه قرار بگیرد.

وی افزود:  تمامی افراد واجد الشرایط که جهت سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند پس از پایش نهایی به مدارس معرفی می شوند که اجرای این طرح نه تنها در بهبود وضعیت فیزیکی خودروها تاثیر گذار است بلکه در ارزیابی اخلاق و رفتار و مهارت رانندگی رانندگان سرویس ها نیز نقش بسزایی دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.